Assalammualaikum! Selamat datang ke ruangan badan perhubungan umno .
Don't be hesitated to contact us if you have something to say.

Muhyiddin mahu Sabah rintis jalan

| | Thursday, November 11, 2010
|

Muhyiddin mahu Sabah rintis jalan agar BN menang besar





























11/11/2010 4:30pm

PENAMPANG 11 Nov. - Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mahu Sabah merintis jalan kepada Barisan Nasional (BN) untuk mencapai kemenangan yang lebih besar pada pilihan raya umum akan datang.

Beliau yang juga Timbalan Pengerusi BN berkata, kemenangan BN dalam pilihan raya kecil Parlimen Batu Sapi baru-baru ini merupakan titik permulaan kebangkitan parti itu selepas berdepan cabaran getir dalam pilihan raya umum lepas.

"Mungkin di Sabah (senario politik 2008) tidak segetir berbanding di Semenanjung kerana Sabah ini masih kuat yang digelar sebagai ”simpanan tetap” untuk BN.

"Namun kemenangan ini tidak seharusnya menjadikan kita leka. Kita tidak boleh mendabik dada dan merasa sombong hanya dengan dua kemenangan pilihan raya kecil (di Batu Sapi dan Galas) kerana di hadapan kita (keadaan politik) amat mencabar,” katanya berucap merasmikan persidangan perwakilan Parti Bersatu Sabah (PBS) di Hongkod Koisaan, dekat sini hari ini. Turut hadir Presiden PBS Tan Sri Joseph Pairin Kitingan.

Muhyiddin berkata, walaupun agak terlalu awal bagi BN membuat sebarang ramalan, beliau berkeyakinan BN akan terus menjadi pilihan utama rakyat negara ini. - Bernama


0 comments:

Post a Comment

 

Labels